divendres, 7 de gener del 2011

Reis Mags de l'Orient

I per fi, després de l'eternitat d'espera i el neguit de la setmana prèvia,.... van arribar els REIS!! 
Dimarts, vam anar a entregar la carta al Patge Reial amb molt bona companyia. La cara del xicot quan el Pol li va dir: "Jo sóc Jedi i vull la disfressa de l'Anakin" no va tenir preu,.... 
Dimecres, tocava cavalgada, com bé mana la tradició. 
A Sant Boi, els Reis arriben a la muntanyeta i saluden i després comença lel recorregut per la ciutat. Vam anar a veure l'espectacle com la meitat del poble: 


"JA comença, mama?? JA estan aquí els Reis?? I em diran hola?? I,... ??? I,...??"


"A mi no em pregunteu massa, aquí estic d'observador!"


Primer, una mica d'intent d'emulació del Cirque du Soleil a la Santboiana,... tot un espectacle amb foc i fum,... 
I després,... cavalgada!! 

Aquí un rei 


I aquí el carbó!


A casa, vam seguir els rituals pre-Reis: menjar pels camells, algo pels Reis i les sabates al costadet del balcó. Aquest any, les del Quim també!


I sí, sí,... els Reis van passar per casa!!!


Per delit d'alguns,...


I sorpresa d'altres,...


I s'ho han menjat quasi tot!!! 


Què serà, serà??


"OHHHH!!! El que jo volia!!!! Què llestos, els Reis!!"


"Ostres, quantes coses! Els Reis s'han pasao!"


I recollir i muntar i seguir recollint a ca la iaia i seguir flipant i,... què bons i llestos que són els Reis Mags, eh! 

1 comentari:

Pedro Santabárbara ha dit...

Quina il.lusió em va fer poder estar amb vosaltres i gaudir de tants moments d´alegría. Una abraçada i a disfrutar del que encara no s´hagi trencat. Yayu