dissabte, 8 de gener del 2011

Coses de la vida



Aquest és el resultat de barrejar una espelma sobre la taula del menjador i un nen super heroi. Sí amics, un petiti descuit que podria haver estat força més greu. Fa uns dies que vaig decidir (en connivència amb un dels propòsits 2011 del que ja parlaré) mantenir unes espelmes sobre la taula gran del menjador que haviem fet servir per cap d'any. Adoro la pau d'encendre unes espelmes a la tarda, quan ens preparem per acabar el dia i anar a dormir. 
Quina idea més boja, en un moment de descuit i mentre el Pol es vestia i desvestia frenèticament (coses de superherois i nens que adoren disfressar-se), la capa va anar a parar sobre l'espelma i és clar, va prendre. Els crits del Pol em van alertar i em vaig dedicar a tirar-la al terra i zurrar-la amb totes les meves forces. 
Per sort, el drama va durar poc més d'un minut; però l'avís m'ha fet recapacitar i ja he desat les espelmes fins al 2015 (o millor al 2020??). En qualsevol cas, l'ensurt més gran se'l va endur el Pol que es va passar mitja tarda repetint "jo no volia fer un accident,... ha sigut molt sense voler!" per més que li vaig explicar que no s'havia de martiritzar. 


Nota mental: fer una capa nova

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Marta,

Me ha gustado mucho veros estos días en Sant Boi.

Tenía ganas de ver que fotos habías colgado en tu blog y me he quedado helada al ver lo que ha pasado con la capa. Menudo susto!!

Espero que tu primer trabajo vaya bien. Yo estoy promocionando tu segundo trabajo con los regalitos que estoy haciendo. A mi amiga María le ha encantado la funda para el ipod.

Antes de irme a Boston, iré a ver a mi familia a Córdoba asi es que ya te contaré cuando les de los colgadores.

Cuídate mucho y un abrazo, Pilar

Pedro Santabárbara ha dit...

Quin susto! Però ara la Marta podrá fer una nova creació, cosint els marges del forat i així el superheroi podrá penjarse la capa per dos llocs diferents. Yayu