dimecres, 2 de juny del 2010

Mama, em fas una foto??

Aquesta és una de les peticions recorrents últimament  a casa nostra. El motiu pot ser ben curiós, ara m'he posat una gorra, ara faig una cosa que a mi em sembla graciossísima (i a la mama li sol fer una gràcia relativa), ara faig el mono,... Aquest matí, eren els dos al sofà mentre esmorzàvem i ha vingut el moment: "Mamaaaa! Ens fa una foto??" Ha estat meravellós, com el Pol integra el seu germà com quelcom propi, molt proper i a qui, suposadament, li agraden les mateixes coses,... 


Aquest és un d'aquells moments que m'agrada retratar, que responen a la gran pregunta que es fa tothom i que ens verbalitzen tot sovint: "I com ho porta el Pol això de ser germà gran???" Mireu,... no tinc res a afegir.


I el Quim,... Què n'opina de tot plegat??? Així és com es mira el Pol,... el seu mestre 



1 comentari:

Carles ha dit...

Hòstia quin parell de dos... peligru, peligru !!! XD