divendres, 4 de juny del 2010

26 primaveres

Sí senyor, ja en van 26 i sumant. Ja m'he sentit allò de: "Ha arribat l'hora de la crema antiarrugues" i bé, potser sí, de cara ja a la trentena, alguna cosa haurem de fer. 
El dia d'avui ha estat tranquil, plàcid i estrany. més que res perquè ens tocava la revisió del Pol a Sant Joan de Déu. Recordeu quan ja fa un any vam gaudir d'uns dies d'hospedatge a l'hospital?? Doncs fins a data d'avui hem hagut de fer un parell de revisions per anar veient que la cosa no es reproduís i definitivament la doctora Moratona (gran nom per a una traumatòloga) ens ha donat d'alta el genoll del Pol. Després, el plan era anar a dinar a algun lloc i davant la pregunta "On anem a dinar?" que ens hem fet a la sortida el Dani i jo com a pares innocents, el Pol ha respost ràpidament "Al MacLolalds!!" I és clar, hem acabat anant al McDonald's de l'Alcampo. A la tarda, el pare treballador ha anat a guanyar les garrofes i ens hem quedat nosaltres treballant una estona l'hort i fent el panoli amb l'aigua a la terrassa. Ara ja els tinc a dormir després de la rutina bany 1-bany 2-sopar-teta-dormir que no sempre es produeix en aquest ordre. 


I ara que tinc un temps per mi,... 26 anys,... és per parar-s'ho a pensar,... més a prop dels 30,... i què se n'ha fet d'aquests anys?? 


- He tingut 2 criatures 
- He conegut l'home fantàstic que va un dia decidir que volia estra amb mi
- He acabat una carrera 
- He tingut unes 10 feines remunerades diferents
- Fa ja deu anys que porto ulleres,... fins llavors veia la vida a mitges 
- M'he mudat 14 vegades 
- He teixit, cosit i craftejat molt, menys del que voldria però no està malament
- He viatjat a 8 països 
- He fet el cràpula 
- Intento fer tonteries sovint, em fa riure 
- Tinc un hort 
- Sóc switcher!!
- He fet molts amics, amics d'aquells que valen la pena


I podria seguir fins l'any que ve però potser no caldria. Aquí em teniu ara mateix, intentant mesurar el temps,... quina cosa!




Bona nit i per 26 anys més!!!

2 comentaris:

Alicia ha dit...

Sigue así, me encanta!!! Muack!!!
Felicidades por esos 16 años bien aprovechados!!

marta vallejo herrando ha dit...

ole ole!
no em vull ni imaginar quan arribis als 30!
muas


m.