diumenge, 6 de juny del 2010

Fent el cangur

No, no ens plantegem emigrar a terres australianes, encara,... ni ens dediquem a saltar pel passadís,... bé, el Pol potser sí. La cangura la faig jo. Fa un temps i veient la necessitat de tenir dues mans lliures mentre el petit Quim pren la teta o, simplement, està neguitós i necessita una mica de braços, vaig endinsar-me a la xarxa en busca de solucions. Coneixia per experiències d'altres la Manduca (poc pràctica per anar per casa i fora de pressupost) i el fular de tela (deixa el coll massa lliure per un nadó petit). Llavors, s'em va aparéixer,... el fular elàstic!! I és clar, què fantàstic. Però encara massa car,... i si després al Quim no li agrada?? I si és una tonteria meva?? Total que ni curta ni peretzos, vaig decidir fer-me'n un jo mateixa. A la botiga de teles de confinça de Sant Boi vaig demanar una tela elàstica amb el màxim de cotó (no en tenien de 100%) i me la vaig endur tota (5,20m per 1,40 m) davant l'estupefacció de la dependenta: "Tants metros?? I perquè la vols??" "Per experimentar", li vaig dir. La vaig tallar per la meitat per tenir un ample de 70 cm i rebuscant pels móns d'internet, vaig trobar un tutorial per fer els nusos i una web amb videos molt fàcils de posar en pràctica. Resultat de tot plegat: 






I el Quim?????


El Quim s'ho pren com si fos el botó de l'Off, una mica de passig amunt i avall i llestos! És com tornar a tenir la panxa, d'alguna manera, una estufeta petita i potent contra el cos que ara que ha arribat la calor pot fer que em caigui alguna gota de suor,... però és meravellós, penjar rentadores, plegar roba, fer el sopar, vestir al Pol, anar a l'escola i, fins i tot, vam anar a una tabalada i el Quim com si res,... és increïble.

Per més informació sobre el tema, poseu a Google "baby wrap", "baby wrap tutorial" o "baby wrap how to". les pàgines en castellà les trobareu a la web de Red Canguro 

1 comentari:

Alicia ha dit...

Te ha quedado fantástica!!!! :D
Y creo que a Quim le ha gustado mucho la idea!!