divendres, 11 de febrer del 2011

De Blogger i altres

Porto un mes emprenyada amb Blogger i els seus amics. Un bon dia, va deixar de permetre'm penjar fotos. Des de llavors, he provat altres gestors de blocs, he migrat l'Appleface, vaig posar-li un domini, l'he esborrat, he buidat el mail, ... i tot per no res,  aquest compte segueix donant-me error en provar de pujar imatges. Pretenen que pagui nosequants dòlars a l'any per adquirir més espai d'emmagatzamatge. Què ruins,... hipotecar-me de per vida?? Crec que prou profit tenen de que gent com jo, a títol individual i sense cap mena de lucre dinamitzem la xarxa amb eines que ells ens presten, és clar, però amb un benefici comercial molt elevat que en treuen com perquè, a sobre, els hagi de pagar. I si, segur que noséquants euros seran pocs euros al cap de l'any però, i que?? Ja suposa un cost que no vull assumir per una elevat concepte moral que tinc de no hipotecar-me per res. Diuen que si pagues durant noséquants anys, t'ho deixen gratuït,... però qui em garanteix que això es complirà d'aquí a noséquants anys?? i, més enllà, si d'aquí a noséquants anys tornen a canviar l'espai d'emmagatzemantge, em faran pagar encara més?? 
Bé, només puc dir que segueixo treballant en una solució a mig termini perquè posar pedaços avui serà trobar-me igual demà, i tampoc és el tema. Mentrestant, tinc uns quants temes de debat que penso anar discutint amb el ciberespai, en aquest petit racó de món cibernètic així com seguir explicant, en paraules, com evoluciona la família. 

Amics, companys, la lluita continua, Blogger no em treurà les ganes de publicar allò que vull. 

Salut i molts blocs!!

1 comentari:

sal i sucre ha dit...

pots pujar les fotos a picasa i enllaçar-les. I és gratisss (mode Nuñes ON)