divendres, 8 d’octubre del 2010

Bolquers

Moltes vegades he pensat en fer un canvi cap a la sostenibilitat en matèria de bolquers. A casa, reciclem i seguim les normes d'eficiència energètica. Som conscients dels mals del canvi climàtic i mirem de lluitar contra els devastadors efectes de la nostra petjada en aquest món. Tanmateix, en matèria de bolquers, em costa fer el pas. Actualment, existeixen innumerables iniciatives per implementar (bé, de fet tornar als antics costums) els bolquers reutilitzables de cotó, de tela, que es renten. Ufff,... ara mateix no puc assumir aquesta tasca amb un fill que caga de mitjana entre 4 i 6 vegades al dia. Sí, amics i amigues, el Quim és un caganer i no em veig capacitada per assumir la tasca. Malament, em sento fatal per no poder-ho fer però viure amb la culpa i em torturaré com bona hereva de la cultura cristiana que ens envolta. 
Avui, la meva sorpresa ha estat ben grata al descobrir això. És meravellós. Com no se'ns havia acudit abans!! Els bolquers biodegradables, capaços de convertir-se en biomassa! Per fi la merda serveix per alguna cosa. Gran pensada, gran iniciativa, visca Lliçà d' Amunt!
Seguiré pensant, seguiré buscant i miraré de trobar aquests bolquers. Gran ingeni de la humanitat, sort que avancem cap a la sostenibilitat. Sort que ens anem conscienciant, 

Salut i bolquers reciclables!