dimarts, 30 de novembre del 2010

Anàlisi electoral

Dissabte al matí vaig compartir la jornada de reflexió amb els meus dos petits analistes. Vam agafar totes les cartes electorals rebudes i les vam posar sobre la taula:  


Aquí teniu dos nens contents amb l'activitat


Després de repassar com es deia cadascun ( i una), va arribar el moment de triar:


Com veieu, el Pol ho va tenir ben clar,.... intueixo que el color vermell pujat té molt a veure amb aquesta decisió però bé, no és encara moment de fer reflexions més profundes sobre la orientació política dels meus fills. 
A continuació, el torn del Quim, va ser ben curiós,... tinc un video que no em puja el servidor, ho seguiré intentant. 

El resultat de tot plegat: poc respecte pels programes electorals, crec que no els van interessar massa i els van avorrir ben aviat,...


Coneixent ja avui els resultats de la votació em fa encara més gràcia aquest video per la ingenuïtat del pobre Pol, que vota pels ulls i no sap encara de què va tot això. 

Salut i eleccions!