dijous, 15 de juliol del 2010

Botoner amb carinyo

Com ja us explicava, el meu taller és un caos en sí mateix. Forma part de la meva vida creativa tenir-ho tot pel mig però, sent sincera, no sempre és molt adequat. La campanya "Posem les coses al seu lloc" que he encetat, ha començat de forma, com no, ben creativa. 

Passejant per una de les botigues de meravelles vàries a bon preu de la nostra inestimable ciutat, vaig trobar una caixa buida i desamparada, amb vidre i petits compartiments. Iu-hu! D'això en faré una caixa de botons, vaig pensar. I dit i fet, una caixa, tèmperes, una mica de cola,...


I una mica de pintar, assecar,... 




I una mica de paciència i,... a omplir de botons!!!




M'encanta la meva caixa de botons,... 


Us confesso que els botons que hi guardo no els he trobat a prop,... els vaig encarregat ultramar perquè les merceries de la vora encara no aposten per noves tendències merceres,... una pena. Si algú vol botons especials i amb encant,... sabeu on trobar-me!